06 апреля, 2011

Анастасия Винникова - "Мая Беларусь" / Anastasiya Vinnikova "Мая Беларусь"

Записали наши белорусский вариант.

Вот, кстати, пусть поет лучше на белорусском на самом Евровидении. Европейцам очень нравится музыка, но раздражают слова. На белорусском-то и понимать не будут, хаха.

Текст песни, его кого интересует:
МАЯ БЕЛАРУСЬ
Я адчуваю як легка быць моцнай,
Калі са мной б'юцца сэрцы ўсіх.
Жыве хто ў нашай краіне свабоднай,
Гэткіх жа як я - шчырых, маладых.

Я маю шмат і каб гэта ўбачыць.
Ляцім са мной над старонкай маей.
І зразумееш ты, што гэта значыць:
Шанаваць зямлю, ганарыцца ей.

Мая Беларусь,
Я люблю цябе!
Мая Беларусь,
У шчасці, ды ў журбе!
Разам мы ўсе здолеем
Аб'яднала нас
Ты краіна вольная
Надыйшоў твой час!

Мая Беларусь,
Я люблю цябе!
Мая Беларусь,
У шчасці, ды ў журбе!
І душой, і розумам
Адчуваю я,
Есць краіны розныя
Лепшая мая!

Я закаханая ў зорнае неба
І ў хвалі золата спелых палеў.
І я кажу, што для шчасця не трэба:
Іншае зямлі, чым зямля бацькоў.

Мая Беларусь,
Я люблю цябе!
Мая Беларусь,
У шчасці, ды ў журбе!
Разам мы ўсе здолеем
Аб'яднала нас
Ты краіна вольная
Надыйшоў твой час!

Мая Беларусь,
Я люблю цябе!
Мая Беларусь,
У шчасці, ды ў журбе!
І душой, і розумам
Адчуваю я,
Есць краіны розныя
Лепшая мая!

Не настане час,
Што размежыць нас.
Белая зямля...
Мая...

P.S. И вообще, удивительно, с нами согласны целых 114 человек. Еще бы опустить вниз первый дурацкий комментарий. Бесит :D:D

1 комментарий:

  1. натуся24.07.2014, 10:53

    Классная песня на белорусском
    Мая беларусь

    ОтветитьУдалить